Zamiast robić często nudną, jednokierunkową demonstrację, pedagog ma prawo wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania każdego ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, niezależnie od tego, czy chodzi o:
aktywna tablica
• naukę słownictwa
• rozwiązywanie zadań matematycznych
• demonstracje szczepów bakterii
Uczniowie zawsze są bardziej zaintrygowani, jeśli w ramach nauczania oraz dzięki takiej tablicy nauczyciele wbudują tekst, obrazy, filmy oraz / czy też pliki audio. Na przykład nauczyciel może odtwarzać plik audio, by pokazać wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają wówczas możliwość wymówienia innych słów, aby spowodować, czy robią to stosownie. Wykorzystanie nagrań wideo w nauce może także skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To generuje kreatywną i świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą znacznie bardziej wciągające i z pewnością znacznie bardziej produktywne.
Robot edukacyjny Abilix Krypton
Dni używania suchych tablic po których pisało się kredą już dawno minęły. Dziś nauczyciele w szkołach rozpoczynają coraz to częściej nauczać używając monitorów LCD wraz z tablicami interaktywnymi. To właśnie dzięki takiej technologii wykorzystywanej w klasie każdy uczeń będzie pragnął wypróbować działanie tablicy, a to ma okazję pobudzić zapał uczniów do angażowania się w proces uczenia się. Jednak za pomocą interakcyjnych tablic można osiągnąć sporo więcej niż to, że uczniowie w takim środowisku edukacyjnym będą mieli więcej radości z nauki. Zerknijmy bliżej na to współczesne wyposażenie szkół.
Tablice interaktywne a większy poziom zaangażowania nauczycieli i uczniów
Zamiast robić niejednokrotnie nudną, jednokierunkową prezentację, nauczyciel może wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania jakiegokolwiek ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, niezależnie od tego, czy chodzi o:
• naukę słownictwa
• rozwiązywanie zadań matematycznych
• pokazy szczepów bakterii
Uczniowie zawsze są znacznie bardziej zaciekawieni, jeśli w ramach nauczania oraz to właśnie dzięki takiej tablicy nauczyciele zintegrują tekst, obrazy, filmy i / bądź też pliki audio. Na przykład nauczyciel może odtwarzać plik audio, by pokazać wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają wtedy szansę wymówienia innych słów, aby uczynić, czy robią to należycie. Wykorzystanie nagrań wideo w nauce może też skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To aktywuje kreatywną oraz świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą bardziej wciągające i z pewnością o wiele bardziej produktywne.